Melikesultan Geçtiğimiz cuma tetanoz oldum allerjim yükseldi hastanelik oldum günlerdir hava kullanıyorum....sizlerde durum nedir
Melisecmel Melikesultan ayy ben daha olmadım inanki olmam gerek ama iste hemşirem dedi doktorun onaylsin gel yapalım aşıyı dedi
Aysedgrlikrkmz Melikesultan geçmiş olsun aynıyız bizde 19+6 yız dün aşı olduk hafif ağrı var ama daha alerjik bi durumumuz olmadı çok şükür inşaallah ağrısı da geçer 🙏🏼
Melikesultan Melisecmel hemşire dr u beklemez günü geldimi yapar benim bu 5.dozum birdaha 10 sene sonra olucam hem iş nedeniyle olmuştum hemde doğumlarımdan dolayı olmuştum
Melikesultan Haribo42 zaten allerjik astımım var allerjim tuttugunda tetanoz aşısını yaptı ebemiz cuma gecesi acillik oldum 😢😢
Ygygyg Heçmiş olsun bende 4gün önce oldum ağrı var biraz oda ilk gün olmadı ertesi gün oldu korkmayın bence tabii böyle alerjik bi durumunuz yoksa morarmış gibi bi ağrı var bende üstüne yatmamak gerek ama sadece sağa ve sola yatabildiğim için mecbur yattım üstüne ondan uzun sürdü ağrısı sanırım