Gizem71 Arkadaşlar merhaba 4 haftalık gebeyim , eşimin görevi nedeniyle Van ın ilçesi Başkale de ikamet ediyoruz. Burda Devlet hastanesi sıkıntılı olduğu için can merkez de özel bi hastaneye gitmeye başladım . Bugün kese yi görmek için gittiğimiz de doktorum kese de kanama var dedi düşük tehlikesine önlem olarak progestan verdi . İki hafta sonra tekrar gel dedi . Bu durumda ilaç dışında başka neler yapabilirim hastane yok burda , Van merkez 3 saatlik yol sürekli gidemiyorum bu durumu yaşayan varsa destek olabilirler mi 😔
Seherr Gizem71 kendini yorma canım bol bol dinlen bol su iç ilişkiyede girme ilacını düzenli al vajinadan almak daha iyi diye biliyorum ben öyle kullanıyodum
zorkadin53 Gizem71 bende hakkari merkezdeyim canım başkale bi saat bana :) hangi hastane hangi doktora gidiyorsun bende lokman hekime gittim geçen ay
pinarsvcn Bende progestan kullandım fitil olarak ayaklarımı yukarı kaldırıp yattım hep dua ettim boll boll şuan 12haftalık olduk korkma Allahın izniyle bişey olmaz 🙏🏼Ama doktor düşecek olan bebeğe sen ne yaparsan yap engel olamazsın demişti canm
anapanda12 Gün içinde özellikle gece yatmadan ve sabah seher vakti elini karnına koyup YA MÜBDİ esma-ül hüsna zikrini bir tesbih kadar çekmek de fayda veriyor. Kendimden biliyorum. Burdan biri yazmıştı denedim. Allah ondan razı olsun. Geriye kalan ayaklarını dikip uzanmak ilişkiden bir süre uzak kalmak ve bolca su içip stres yapıp kendini germemek. Bol bol dua et hamilelikte edilen her dua kabul olurmuş. Geçmiş olsun tatlım Rabbim acil şifalar versin hepimize inşaAllah🤲🏻🤗
Gizem71 zorkadin53 burda hastane de kadın Doğum doktoru yok o yüzden van da lokman hekim hayat a gidiyorum