Guul Kizlar merhaba. Ultrason muanelerinde doktorum her defasinda bana rahimin geriye dogru dönük oldugunu soyluyordu. Bende sordum nedir ne degildir diye. Kadinlarin yuzde 20sinde gorulurmus anatomik biseymis ve cok sukur gebe kalmaya engel degilmis ki gecmiste 2 kere hamile kaldim. Doktorum bana dediki genelde iliskiden sonra belinin altina yastik veya bacaklarini yukarida tutma fikirleri olurya, iste rahimi benimki gibi geriye dönük olanlar tam tersine iliskiden sonra yuz ustu yatmasi gerekiyormus. Oteki turlu yapildiginda spermler ters yone gidiyormus veya yolu uzuyormus... Benim durumumda olan varmi aranizda? Ben bu ay ikinci kez catlama ignesi kullandim ve bu seferde yuz ustu uzanarak denedim sansimi inslh doktorun dedigi gibidir.. Arastirdim biraz gercektende oyle olan varmis.. bekleyip gorucem artik
Gunesdilsah Guul bendede var ama gebe kalmama engel olmadı doktorum doğuştan olabilir dedi şiddetli bel ağrısı dışında birşey olmaz dedi
Kbramsa Guul hamile kalmaya engel değil ama biraz daha uzun sürebiliyor demişti doktor bana da ve 1 yıl sonra kalabildim. Evet pozisyon olarak da yüzükoyun olmak gerektiğini söylemişti
Guul Gunesdilsah evet oyleymis benimde dogustan.. Hamile kaldim daha once 2 kez zaten ona engel degilmis.. Dusuk oldu o ayri.. ama hamile kalmaya sansi arttirirmis diye acikladi bana yuz ustu uzanmak. Onun icin sordum