Kdr25 Mrb kızlar ikinci sezeryanım olacak henüz gün almadım ultrasona en son 36. Haftada girdim bi sıkıntım yoktu sezeryan olmak istediğim doktor izindeymiş perşembe günü gelecek ara ara sancılarım oluyo ama nişan falan yok acaba bekleyeyim mi perşembeye kadar bebeğimi riske atmış olur muyum başka doktora mı gideyim sizce ?? 😐😶