Mecvll Gulqydur canım bende de su azlaması olamuş bebeğimdoğum pozisyonuna geçmiş doktor çok dikkat et dedi suyun çoğalması için ne yaptın ben su içe içe mide bulantısı oldu artık
Gulqydur Mecvll iannamiyor doktorlar ama ac karnina sabahlari havuc yedim aksam yedim tatlo yedim bide 3 litre gunde su ictim heralde havuctan heralde inslalah hrpimiz saglikli sekilde bebeislerimizi kucagimiza alalaim
Sumeyyeipek Gulqydur canim bende de sinirda dedi suyu havuc mu yememiz lazim bende gunde 2.5 litre su iciyorum ne yapaym baska havuc su mu
Gulqydur Sumeyyeipek havucun suyunu sika biliyosan cay bardagi ondan ic gunde sikamiyosan bi sabah bi aksam bi tane havuc ye deveci armut ye ayran mryve suyu ic duzelcegini umuyorum