Kızlar şuanda 1000 tl 'den 689 tl düşen Kraft ın arabasını aldım 3 taksit..1 günde geldi ve çok güzel bi araba tekerlekleri yumuşak malzemeden yapılmış slikon mu bilmiyorum sürerken tıkır tıkır ses çıkarmıyor sürüşü ve manevraları gayet iyi yenidoğandan itibaren kullanılabiliyor tavsiye ederim link bırakıyorum.
https://www.minicity.com.tr/kraft-cabin-t-plus-bebek-arabasi-denim-34237?gclid=Cj0KCQjw5J_mBRDVARIsAGqGLZAeeWPODYJNZAW_F53L4jDLSEVDcJmxAcpc3SJ9EQxIHAgdZIXY_eEaAmLbEALw_wcB
İkinci olarak size kesinlikle alın diye tavsiye edeceğim tek şey kanguru! Bebeğim 1 aylık oldu ve ben 10 günlükten beri kanguru ile dışarıda taşıyorum yenidoğan aparatı ile çok rahat taşınıyor gazı olduğu zaman kucakta uyuyor mesela yatağa yatırınca kalkıyor o yüzden kanguruyu evde de takıyorum direk uyuyor kanguru ile yemeğimi yapıyorum temizlik yapıyorum yemek yiyorum çok rahat ettim. Solomombaby tavsiye ederim.
Silverette gümüş kapak tavsiye ederim doğumdan hemen sonra takmıştım direk geçirmişti nasılsa geçti diye takmayı bıraktım şuanda göğüslerim çok kötü yara oldu tekrar takmaya başlayacağım düzenli kullanırsanız işe yarıyor.