Minaresad
40+5im. Hic bir belirti olmayinca bu sabah muayeneye gittim ve alttan eliyle kontrol etti. Rahim yumusamis 2parmak kadar aciklik var bebegin basi hareketli dedi. Bi de su kesesin daha rahat ilerleye bilmesi icin ayirdim dedi. O ne demek? Bilgisi olan var mi?