Kaderkayaa Kan testim 3.6 çıktı😥😥 bu çok kötü bir sonuçmu birde doktor ınofolic combi verdi bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 😥
MammaB Kaderkayaa bu sonuca göre hamilesin denemez ama geciktiysen ve hala adet olmazsan tekrarlarsın geç döllenme ihtimaline karşı