Berna6141 Kızlar önceden sirkeli suyla geçmişti oda fayda etmiyo artık. 33 haftalık hamileyim. Doktor fitil verdi ama dahada arttırdı diyebilirim. Evde başka yöntemle kurtulan varsa yardım edebilir mi ?
Nurerdgn Berna6141 canim biraz degisik gelecek biliyorum ama ben de cok zor durumdaydim ilk aylarda hatta jilet kesigi gibi olmus kaniyodu kasintidan artik... normal evdeki yogurttan oraya iyice sur ve pecete koy 2 saat beklet yika kesinlikle hemen geciriyo ve o tahris olmus bolgeyi iyi ediyo sonra tekrar sur istersen iyice iyi etsin ondan sonrada hergun aksam yatarken sirkeli ilik suyla yika enfeksiyon tamamen yok olsun...
BayanYaman Berna6141 geçmiş olsun canım bende çok çektim şişer kanardı falan artık kesip atasım gelirdi donaxly fitil ve krem verirlerdi geçmezdi bi türlü ama bundan 3 hafta önce cleocin diye değişik bi krem verdi doktor ince uzun şırıngası var vajinaya sıkıyosun 7 günlük bide travacort krem verdi gerçekten nasıl kesti ben bile anlamadım koyu yeşil geliyodu artık akıntım ve bebeğede zararlıymış bi doktoruna sor istersen değiştirsin ilacını sirkedir karbonattır falan işe yaramıyor yani bende yaramamıştı
Lidya Ilık suya karbonat at öyle yıkamayı dene, ayacıklarını haşla tuzlu suyla.wc ihtiyacından sonra sadece suyla durula sabun kullanma bide peçeteyle değil havlula sil ama onuda çok sık değiştir ve olabildiğince ütülü kullan
Berna6141 Lidya zaten pecete kullanmiyorum. Havlu mendil aldim yikayip utuleyip oyle kullaniyorum. Ama gecmedi.
Berna6141 Nurerdgn duymustum ben bu yoğurt meselesini. Bide bizimm evde dışardan yogurt alınmıyo eşim onu yiyemediği için kayinvalidem evde yapıyo onu kullansam olurmu ?
Berna6141 BayanYaman benim oyle ağlayasım geliyo kaşıntıdan. Bakalim 2 hafta sonra kontrolum var. Danışır soylerim. Belki bu sefer onu verir.
Berna6141 [bilinmeyen] yok krem vermedi. 2 hafta sonra tekrar kontrolum var bu sefer ne verir bilmiyorum.
Nurerdgn Berna6141 hem bence butun kimyasal ilaclardan daha sağlıklı canim hic bi zarari yok bak gorceksin cok faydasi olcak gecmis olsun canim
Cansu_elisa Berna6141 merhaba bende aynı durumdan muzdaribim.ortalama 3 haftada bir yaşıyorum bu enfeksiyonu.Ve guno-lomexın fitil ve kremini kullanmadan bu durumu atlatamıyorum.Gebelik döneminde başlayan ve kronikleşen bu durumu doğumdan sonra 1buçuk ay süren bi tedavi olmak gerekiyormuş tamamen kurtulmak için bilginiz olsun...