Begumkuyu bende 30+5 im ben bir haftadır öksürük tıkanıklık çok kötüydüm bebeğime öksürük zarar veriyor diye ağlıyordum artık sağlık ocağı doktoru enfeksiyon bölümüne git dedi gittim kanımda gripten dolayı enfeksiyon çıktı doktor ilaç vermedi kendi doktoruma gittim göğüs doktoruna yönlendirdi antibiyotik başladık dünden beri eğer tıkanıksan gebeler için imumax diye bi burun spreyi var 50 tl ama bi nebze yardımcı oluyor