Bef Merhaba herkese ben bir iki hafta sonra detaylıya giricem ama kimler nerde ne kadar ödedi merak ediyorum ben Medical parka 600 tl vericem,sizleri de merak ediyorum ve yararlı oldumu? 🧡
Ebrs Bef ben kibrista 150 tl verip detayli yaptirmistim, şimdi dogum için erzurumdayim. Burada da 200 tlye yaptirdim. Ikiside özeldi
muartay Bef canım fehmi yazıcıoğlu var tuba ünsalın doktoru kağıthane de 400 tl özeş muaynanesi var gayet güzel bence 600 tl verme derim herseyi ticarete dökmüşler malesef
12467990 Kızlar neden özellikle perinotolijide yaptırın diyor dokturlar benim doktorum da öyle dedi ama fiyatlar çok yüksek gerçekten parinotolojide yaptırsak aynı değilmi fark nedir
Ebrs 12467990 radyoloji uzmanlarida yapabiliyor ve cokta iyiler bu işte canim. Hem daha ekonomikler. Digerleri en son asama yani radyoloji uzmaninin ikilemde kaldigi riskli durumlarda yonlendirilir diye düşünüyorum
123annecim Bef Aytül hanıma mı yaptıracaksınız ? Bende oraya gidiyorum ama çok pahalı geldiği için ben Sefaköy Vera hastahanesinde radyoloji bölümüne 280 TL’ye yaptıracağım .
Leylakerim Bef üniversite hastanesinde 90tl ye yaptırdım çokta memnun kaldım yarım saatten fazla baktı
Betttt Bef ben beylikdüzü medilifede yaptırdım 550 tl. 1 bucuk saate yakın içerde kaldım bütün ayrıntısıyla bilgilendird beni cok memnun kaldım acıkcası.