Dileks Merhaba adetime 7 gün var ve ip erken gebelik testi yaptım 2. Çizgi silik çıktı fakat dün kan testi yaptırdım 0.06 çıktı şuan kafam çok karıştı böyle birşey yaşayan var mı?
zehracinara Dileks Bende de aynı şey oldu idrarda çift çizgi çıktı ama kanda hafif yükselme çıktı 0.4 tü bende 1 hafta sonra tekrar kan verdim hamile olduğum kesinleşti şuan 9 aylık oğlum ve ikinci kez hamileyim ❣️
Selam12 Dileks erken yaptırmışsın bende 6 gün varken yaptım kan testi negatif sonra 1 gün kala yaptım pozitif içini ferah tut
Tugce1803 Dileks ne zaman yumurtladın ve beta hcg ilk olarak kana sonra idrara geçer testin bozuk olabilir
Dileks alyavetuna hayır hiçbirşey yaptırmadım hamilelik belirtilerimde var ama kanda gebelik yok bilmiyorum
Dileks zehracinara inşallah bana da nasip olur çok istiyordum 4 düşük yaptım ve bu 5. İnşallah test yanlış sonuç vermemiştir aşırı mutlu olmuştum şuan çok üzgünüm
simgecan Dileks bende 6gün kala yapmıştım idrarda çift çizgi çıktı adetim 3gün geçti öyle kan baktırdım 9 haftalık gebeyim şuan 🙏allah isteyen herkese versin
Mrvee41 Dileks yine çok heveslenme canım idrar testleri yanilabiliyo her zaman en garanti kan testidir . Biraz daha bekle en azından 2-3gün kalmasini hem o zaman kandada cikar gec döllenme olaylari falan o kadar erken cikmiyo
Dileks Selam12 kanda çıkmayıp idrarda çıkması tuhafıma gitti şahsen ilk kana geçiyor diye biliyorum dogal mı erken gebelik testinde çıkıp kanda çıkmaması sizce?
Minedy Aynı bu testten taaa aylar önci yapmıştım. Silik çıkmıştı. İnanamayıp aynısından yine alıp yapmıştım yine silik çıkmıştı. Bariz belirgin silikti. Kan verdim negatif! Ya kimyasal gebelikti adetle birlikte gitti ya da test bozuktu anlamadım valla