Nurgizem 7 yıllık evlilik.ileri derece pko.2014 bi bebeğin melek oluşu👼🏻😔.sperm kalite düşüklüğü hafif variskosal.5 yıl sonra tüp bebek İlk deneme.hamiş bi anne artık...☺️👼🏻❤️
anapanda12 Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi 🤗 Hayırlı mübarek olsun Rabbim kazasız belasız sağlıkla doğumlarını görmek nasip etsin inşaAllah🤲🏻
Nurgizem Belki bi anne için en güzel duadır bebeğimi toprağa verdiğim zaman anladım ki en güzel duaymış bu sağ Salim kucağına alabilmek o meleği👼🏻