Lidya Size bi sorum var 😊 İlk doğumum normaldi aradan 10 yıl geçti 2.de normal istiyorum.2.ve sonraki çocuklar daha kolay doğar diyorlar sizce doğruluk payı varmı.Uzun zaman geçtiği için acaba sil baştan aynı acıyı yaşayacakmıyım diye korkuyorum
ipeksfr Lidya cnm bi arkadaşım ilk çocukla diğeri arasında 14 yaş vardı. 2 . De normal doğum yaptı ama suni sancıyla. Onun dışında sıkıntı yaşamadı
Sedefhayri Valla benimde ilk normal doğumum oldu ikincisi kolay oluyor diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum inş gerçekten doğrudur 😊
Lidya Sedefhayri Benim uzun zaman geçtiği için kız arkadaşlarım oralar kapanmıştır diye dalga geçiyorlar 😂