Demirleblebi Merhabalar Ben 9 haftalık hamileyim. Bir süredir karnıma dokunduğumda soğuk olduğunu hissediyorum. Web’de araştırdım hamilelikte karnının daha soğuk olduğunu yazanlar olmuş, fakat sebebine dair hiç bir şey bulamadım. Sizlerde böyle bir şey farkettiniz mi? Sebebini biliyor musunuz?
Elif7781 Demirleblebi gebelikten mi bilmem ama genelde yağ dokusunun fazla olduğu bölgeler soguk olur