Rabiayce Dün kontrolümüz vardı kızlar oğlum 1070 gram olmuş kilo olarak nasıl sizce sizde durumlar nasıl boyda sanırım 35 cm falan o civarlarda söyledi niyeyse ben direk kiloya baktık bu hafta 1 kiloyu geçmesi gerekiyo diye düşündüm doktorum normal dedi sanırım bundan sonra hızla kilo alacaklar
Depresif_polyanna Rabiayce benim nasipse haftaya kontrolüm var inşallah senin minnak kadar olmuştur 😊nette baktigima göre olması gereken aralıkta kilosu.
Rabiayce Depresif_polyanna Olmuştur olmuştur canım inşallah 1 kiloyu geçti mi zaten devamı geliyo 😁 toparlanıyolar artık yavaş yavaş allahın izniyle