ZeynebFuad Kizlar adetime 7 yun kala test yapdim silik cizgi cikdi. Bugun 3 gun var adetime yine yapdim bisey cikmadi😔ama hamilelik belirgileri var cok. Belim agriyo adet arisi gibi karin asagisinda arim var. Hamilemiyim acaba😘Dua edermisiniz benim icin
Minedy ZeynebFuad birini erken gebelik testi diğerini normal gebelik testi yapmadınız demi? Birde çatlatma iğnesi filan kullandıysanız silik çıkmasında etkili oluyor
ZeynebFuad clmmmmm annemlerdeyim gidemiyorum.😔3 ne doktora gidicem insAllah ama umutlaniyorum sonra boyle boslukda gibi hiss ediyorum.