Emine071 Merhaba Anneler h&m bebek ürünleri çok hoşuma gidiyor çok güzeller ama bulunduğum yerde H&M’n mağazası Yok malı nasıl alış veriş yapıp menün kalan yada kalmayan varmı ☺️❤️😍
Nazoliii Emine071 bende çok seviyorum banada baya uzak int bakiyorum onda da kartla ödeme var ama bizimde kart yok alamiyorum 🙈 üründen ürüne değişiyor ama bazi seyleri gercekten cok pahali 🤷♀️
Arzymn Emine071 ürünleri çok kaliteli, mobil uygulamasını kullanabilirsiniz. İndirimlerini takip edin, sürekli bakmak gerekiyor. Bazen çok uygun çok güzel şeyler denk geliyor, bedenleri tükenmeden yakalamak lazım
Tugceee123 Emine071 bence biraz fazla pahalı lcw da aynıları var daha uygun fiyatlı ve daha çeşit var bir internete göz at derim LCWaikiki sitesine
AzraCaglar Emine071 Canımcım çok sık takip etmen lazım sitesini. Outlet bölümü sık sık güncelleniyor. Ben büyük indirimi zamanında oğluma baya bişeyler almıştım. Çookkta memnun kaldım. Hala indirime girdikçe alıyorum. Normalde bazı ürünleri özellikle gereksiz pahalı oluyo. Benim bi arkadaşım var. O da almak istediği indirimde olan ürünlerin resmini bana gönderiyor. Eğer mağazada da aynı fiyatsa ben onun için alıyorum. O da bana elden teslim ediyor birinin aracılığıyla. Eğer imkanın varsa öylede yapabilirsin.
AzraCaglar Emine071 Büyük indirimleri genelde senede bir yada iki kez oluyor oranın. Onda da baya düşüyor fiyatları. Mesela ben oğluma üçlü tulum almıştım mevsimlik, uyku için. Normal fiyatı 100 küsürdü. Ben sanırım 40-50 tl arası bi paraya almıştım. Ve ortak renk olduğu için şimdi kızıma kaldırdım. Yeri incecik ama çok kaliteli
Merveangel Emine071 üye olunca 1 ürüne Yüz de 25 indirim yapior hemde kargo bedava oluyor kupon kodu veriyordu yanilmiyorsam ben 2 hesap acip birini annemlerin adrese birini kendi adresime sipariş vermistim 2 üründe baya indirimli olmuştu
meva_ Emine071 canım ben genelde ordan alıyorum ama çok pahalı açıkcası bazen bazı ürünleri indirime giriyor birde kalıpları küçük onu söyliyelim 🙂 sana bir de tuyo vereyim her actıgın yeni mail adresiyle önce haber bultenine üye olup sonra kayıt yaparsan sana bi kod geliyor 10 gün boyunca geçerli 1 kere kullanabiliyorsun alacagın üründe yüzde 20 indirim ve kargo ücretsiz 😀😀
Ebrom Emine071 canım fiyat olarak pahalı ama kumaş ve model olarak çok güzeller 🥰 H&M de harcadığım parayla e-bebek,civil ya da lcw da daha fazla ürün alabilirdim 😅 ama olsun değer güzel oldukları için 😁😁
ceco Emine071 ben aldım herşeyi nerdeyse çok güzeller çok memnun kaldım bir dahaki kontrolüme gittiğimde tekrar dan uğrayacağım bir posta daha alışveriş yapacağım benim yaşadığım şehir de yok Adana da hm var bende oradan alıyorum telefonuna indirebilirsin uygulamasını bende indirdim birkaç şeyi önleme almayı düşünüyorum 🤔 indirim de var
Asibayan Ben bebegim icin bütün kıyafetleri ordam aldım diyebilirim urunler cok güzel yumusak kaliteli
meva_ Reina canım mesela mailin var önce hm sitesinde haber bültenlerinde üye ol diyor oraya üye oluyorsun sonra sana mail geliyor üye oldunuz yüzde 20 indiirm kodunuz diyor 20 liralık üründede kullanabiliyprsun onu ama her mail için 1 hakkın var ben öle yapıyorum kaç tane mail adresim var ohoo 😀😀😀😀😀😀 mail geldikten sonra bir de normal uyelik yapıyorsun o kadar 😀
Poncikpandaa Emine071 ben herşeyini ordan aldım gayet güzel ve kaliteli😊 hollandada yasiyorum ve en uygun yer orasi benim icin.
AzraCaglar honey mevsim sonlarına doğru. Mesela önümüzdeki indirimler ağustos eylül ayında olur. Birde ocak şubat gibi oluyo
Zmrtbdk Emine071 eskiden böyle pahalı değildi h&m.Modern parçaları uygun fiyatla aldığımız bir markaydı.Dolar euro malum mahvetti ortalığı.
Kubra09 Valla canım bende çok beğeniyorum o yüzden netten alıyorum hep benim olduğum yerde de yok çünkü mağazası. Ama bedenler gerçekten çok küçük geliyor 🙃