2705merve
Epidurali sormadım ama çok agrin olursa sende istersen epidural yaparlar büyük ihtimal. Ben illa normal demiyorum hayırlısı neyse o olsun. Doktorum sonuna kadar normalden yana zaten normalden yana olmasa ben şuan 38+4 üm bebeğim daha kanala bile girmedi ama sağolsun bana daha zaman tanıyor kanala girmesi için tavsiyelerde bulunuyor. Ben o yüzden çok memnunum