Veten 36+1haftaligim insulin kullaniyom sekerim 150. 160 oluyor doktorda 140altinda olmalidir soyluyur. Dogum yapdikdan sonra sizcr keciyormu seker?
ZMM8888 Merhaba bnmde gebelik şekerim vardi ama bn diyetle konturol altinda tuttum çok şukur dogumdan 6 hafta sonra geçer dedi dr dogumdan 1 bucuk ay sonra tahlil yaptirdim geçmisti bnmki