Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Bugün sezeryan oluyorum.. 38+0
tgcknn
Biraz sonra yatışım yapılacak bebeğime kavuşacağım inşallh 🙏
Asiacr
tgcknn
saglikla kucagina al Insallah.
Figensrn
tgcknn
sağlıkla kucağınıza alın inşallah çok heyecanlı bende 3 gün sonra 🥰
tgcknn
Asiacr
tşkler
Anonimane_150
Ay ne güzel kavuşucaksınız. Sağlıkla alın kucağınıza😇
ozgealtinoz
Sağlıklı alın kucağınıza inşallah darısı tüm heyecanıyla bekleyen annelerimize🙏
tgcknn
Figensrn
çok şükür doğdu bebeğim herkes e nasip olsn inşallah
Figensrn
tgcknn
bende doğurdum acil olarak sezeryan