ftscebeci71 ben tedavi öncesi gidiyordum kontrol seansım tedavi sürecine denk geldiği halde yapmadılar hormon alacağım diye. Hamilelik ve emzirmede de yapmayacağız dediler. Hatta dermatoloğum bile cilt tedavisine emzirme bitince başlayacağız dedi biraz sivilce problemim var diye gitmiştim.