Ayyliin Artık gelsin istiyorummmm minnoş kızım. Doğurmak bu güzel havaların tadını cıkarmak istiyorum yavrumla 💜🌸🍀 Bide kızlar erken gelir derler 😔😔
tugceis Ayyliin tam 38+0 dayız bizde kızımla geceleri sancı oluyor duşa girince geçiyor sabah gayet iyiyiz baya ağırlaştık bakalım ne zaman gelicek kilomuz düşük k üzüyor sadece 😢
YusufunRabiasi Ayyliin evet erkek inatçı galiba gelmiyor yarın kontrolüm var bakalım yatış gibi görünüyor
Ayyliin tugceis kaç kilo canım. Ben de dün gittim kontrole 3.150 dedi. Maşallah tosuncuk geliyo 3500 gibi doğar tahminlerimce. Ödem gidince 3 kilo kalır 🙈 insallah senn bebiş de alır kilo içini ferah tut 🙏🏽
tugceis Ayyliin ben 37 haftalıkken gittiğimde 2400 gramdı minik ninenle oluvak dedi bi sorunu yokmuş birdahaki kontrolüm Perşembe bakalım ne kadar kilo aldı öncekinde 10 günde sadece 100 gram almıştı
tugceis Ayyliin inşallah ama sanmıyorum canım zor gibi doktorluk 2800 felan tahmin ediyordu ama geçen kontrolde 100 gram alınca ben 2500 felan bekliyorum sağlıklı olsun da kilo önemli değil tabi
Ayyliin Oguzkagan65 gelişimini tamamladı çok şükür e kilosuda iyi maşallah çok özlediğim için onu gelmesini istiyorum bi an önce 🙈😍