Cigdemmmm Nzlkca canim bende çok merak ediyorum hcg 12000lerde benim bugün tam 5+0 ta olduk randevum var bugun ama meraktan catlayacagim kese görünümü diye 😊😊
EAK Nzlkca 1. Günde evde test yaptım pozitif çıktı cumartesi olduğundan hastaneye gidemedim 3.günde keseyi gördüm 12.günde embriyoyu gördüm canım.
Cigdemmmm Nzlkca canim ultrasyona göre 5+6gunluk çıktı son adet tarihme gore de 5+0 kese ve bebek göründü 2hafta sonra kalp atını için gidicem