Kosmerim canım ben de seninle aynı durumdayım ve aynı duyguları paylaşıyorum suni sancıyla ilgili olumsuz çok şey okudum ama bence kişinin agrı eşiğine göre değişiyor çünkü suni sancı alarak dogum yapan çok arkadaşım oldu kendi sancılarından çok farkı olmadıgını söylediler kimiside daha şiddetliydi diyor tabi dozunu ilerledikce arttırdıkları için