SemaOkur Aminea O dert bende de var şuan hamileliğim de başladı ped kullanmak zorun da kalıyorum benim yeşil geliyor sulu pütürlü çok fazla geliyor daha doktora da danışmadım ama gebeliğin çok güzel ilerliyor bir sorun olmadığını söyledi doktor
Aminea SemaOkur benimde Allah a şükür gebeliğim güzel ama enfeksiyon için erken doğum riski var diyorlar o beni korkutuyor
Aminea SemaOkur aynen canım hele bugün bide ishalde basladı iyice korkmaya basladım doğum habercisi olabilirmiş