Tugcetekin canım benim eşimin kuzeni orada Doğum yapmış demelerine göre mafetmiş kızı normal olacak diye sonra bebeğin kalp atışı düşünce sezeryana almışlar çocuk doğmuş nefesi az geliyormuş aile farketmiş hemşireye doktora demişler birşey olmaZ demişler bunlarda güvenmemişler Kanuni Süleyman devlete götürüyorlar orası yoğun bakıma alıyor bebeği baya bi kuvezde kaldı duyduğum bu şekilde bende gebeyken oraya gidiyordum ama Doğum olursa yenidoğan yoğun bakım olan bir hastane tercih edicem dedim ilerleyen zamanda Doğuma yakın değiştircekitm yoksa doktorumdan memnunum tabi nasip olmadı maalesef kürtajımı orada oldum kürtajı yapan doktorum çok iyi operasyon yaptı atlattım onuda seninde hayırlısı olsun inş ama Yenidoğan yoğun bakıma önem ver ablamda geçen ikinciye Doğum etti ilk bebekte sıkıntı olmadı ama bu ikincide doğdu diğer gün hemen yoğun bakıma aldılar o çok önemli her çocuk hamilelik aynı olmuyor