Mertcanbusekarakaya hehe ikizleri dün doğurmuş biri olarak dünyadaki en sevimli şeylerin onlar olduklarını, sezeryan her ne kadar sevimsiz olsa da iki güne düzeleceğinizi unutmamanızı, kilolarının muhtemelen az olma riskine karşılık kıyafet alırken hastane çıkışları yerine prematüre yenidoğan 0-1 ay almanızı, (Yoksa tulumun dizinde ayak, altlar da bebekleri kaldırınca düşüyor 😂) anvelop şeklinde zıbınların tulumların bosylerin kafadan geçenlere göre çok daha pratik olduğunu, mümkünse kıyafetlerin kollarında kendiliğinden eldiven olanlar var kıvırınca içe doğru elleri örtüyor onlardan almanın daha mantıklı olduğunu çünkü normal eldivenlerin hepsi düşüyor 😂 hatırlatmak isterim. Hayırlı doğumlar