Ayseee9592 Merhabalar kızlar aklıma takıldıda bi danışayım dedim belki sizinde dikkatlinizi geçmiştir doktorum 19+6 bebisin dedi ama burda 18+6 dedin acaba ?
ayseturk Ayseee9592 son adet tarihinin ilk günü olarak hesaplıyor doktorlar. Bende buraya göre bir hafta geriden geliyorum doktora göre bir hafta önden. Doktorun dediğini baz alıyorum ben
1ogrencianne Ayseee9592 niye öyle acaba benim doktorla burası aynı canım. Doktorum da 12 aralıktan hesaplıyor SAT’ın ilk günü yani buraya da öyle girdim aynı gösteriyor