Benibirakma canım o haftalarda ve 29.haftamda falanda yaşamıştım çok korkmuştum. Ama okuduğum ve duyduğum kadarıyla bazen onlarda çok yorulup dinlenmek istediklerinde veya fazla uyuyabiliyorlarmış tamamen keyifleri ile alakalı😅 bunu böyle rahat yazıyorum ama hareket etmediği zaman kafayı yiyecek gibi oluyordum, dualar ediyordum o tekmeyi yemek için🥰 bir de çok yorulmuşsan da hareketli azalıyor başıma geldi ama bir daha olmaz inşallah çünkü çok üzülüyorum 🙂