Cansu57 sukur. Allah sanada insAllah bi avazda kurtulmayi bebegini saglikli bir sekilde kucagina almayi nasip etsin insAllah .
bebek travma alir diye cok doktor kabul etmiyor 4 kilo uzeri dogumu. 2ci dogumun olsa belki ederler ilk dogum o yuzden cekiniyorlar. yani Azerbaycanda oyle. ilk doguma her doktor girmez 2ci doguma %70 doktorlar girerler 4 kilo uzeri dogumlara. Sezeryan olmadim ama ameliyyat oldum ben en cok o yuzden sezeryan istemedim. Cunki su an bile havalar soguk olunca ameliyyat yerim sizliyor hem benim derim cok kotu iz kaliyor . Ilk baslarda neden sezeryan yapmadim o kadar aci cektim diye deginiyordum kendi kendime :D ama su an iyiki kendim dogurdum diyorum ))