FtMs Merhaba anneler sağlık ocağına gittiğimde bu aşıdan bahsettiler öneren ve önermeyen var yaptıran var mı aranızda bebeğine
Modies FtMs aşısını hamileyken yaptıklarını bilmiyordum. Hiç te duymamıştım.Valla aşısı varsa yaptırırdım. Kusma ishal rota feci bir hastalık.
mrsgolge FtMs bence yaptırın... ben kızıma yaptirmamistim gerek yok vs die soylenmisti çevremde... salgın oldu ve kızım da yakalandı... perişan oldu yavrum... Bu bebeğimde yaptırıcam inş...
Sengulkrgz FtMs rota virusu cok kotu bir hastalik yigenim gecirdi bir bucuk hafta hastanede yatti ben yaptiracagim
Cankusssssss Bebege sormuşsun canim herhalde benim oğlum su an beş yaşında o bebekken salgın vardı o zaman 200 tl eczaneden alıp yaptırmıştım asi gibi değil ağızdan veriliyor oglum bu zamana kadar hiç ishal olduğunu hatırlamıyorum çok şükür ben faydasını gördüm şimdi kızıma hamileyim insallah ona da yaptiracam ebemiz de tavsiye etmişti bende yaptırdım demişti bilgilerim bu kadar 😚
Kahramanlar Canım kesinlikle yaptır ben sağlık ocağına gittim ebe o zaman pek ender oluyor olursa da tedavisi var istemezseniz yaptıröayabilirsin dedi tm yaptırmayalım dedik ama bebeğim rota virüsü kaptı fışkırır gibi kusmaya beslenmeyi reddetme ve ateş isal akabinde hastaneye koştuk ablasını da yanımda aldım bırakacak kimsen yoktu o günün akşamı ablasıda kusmaya başladı ona da tedavi başlandı sabaha karşı da ben başladım 3 müz bir yandan çektik bu virüsü bin pişmanım yaptıröadığım için üçüncü bebeğim olacak kesinlikle yaptıracağım