Tiredmother Kızlar doğuracam diye buraları ayağa kaldırdım hep çoğu kişi bilir 😄 ama kızımın gelmeye hiç niyeti yok gibi 🤦🏻♀️ 37+5 olduk tabiki sağlıklı gelmesi hayırlı olması benimde önceliğim ama hayatımın gidişatı hepimiz için olması gereken artık gelmesi. Babam akciğer kanseri son evre Ramazanın ilk günü kemoterapi başlıcak annem sürekli onunla ilgileniyor başka çocuk yok Tekim ben. Ramazan geliyor bi yandan bi yandan annemin anju olması gerekiyor hepsi üstüste geldi. Annem stres yapıyor kendi sağlığını düşünmüyor benim için ona bakacak kimsede yok Cidden bu bi kaç gün içinde doğumum başlamazsa benim yanlız kalmam bi şey değil annem babam çok üzülecek. Babam ilaca başladıktan sonra bebeği göremicek yasak çünkü. Kendim için değil sürekli aklım onlarda üzüldükleri için aklım kalıyo. Napsam doğar hurma merdiven yürüyüş dışında sürekli çömelme hareketleri flan da yapıyorum.
Ebrueva Tiredmother valla cnm bir sürü teknik var ama bence hepsi hikaye bebek geleceği zamanı kendi seçiyor kesin, biran önce doğurmak istiyorum her gün kusuyorum çok bıktım ama ne yapsamda nafile çıkmıyor inatçı keçi 😁 en güzeli akışına bırakmak sanırım 🙄
Tiredmother Ebrueva hareketlerinden uyuyamıyorum sabaha kadar valla zor işmiş annemin kıymetini daha şimdiden anladım ben🤦🏻♀️