Melisecmel zaten haftana göre göbek deliğinin aşağısında olması normal daha yukarı yeni çıkacak. Kasığa doğru vuruyorsa da ayakları aşağıdadır canım o yüzden yani bebeğin duruşuyla alakalı. Benim 20-22 haftalar arası hep aşağıdaydı hareketleri sonradan yukarı çıktı yavaş yavaş. Şimdi midemle savaşıyor 😁