Guzellik Kızlar 40 haftalık oldum ama hala doğum belirtisi yok sizce ne zaman doğumu başlatırlar devlet hastanesine gidiyorum ve doğumu başlatmak için denenmiş tavsiye varsa söylermisiniz artık doğsun istşyorum mahfoldum kızlar :( her gece ağrı acı bulantı mahfoldum yardım edin lütfen bilgilerinizle..
kbratsn Guzellik en fazla 1 hafta daha beklerler bebeğin pozisyonuna durumuna göre suni sancı vererek doğumu başlatırlar Allah yardımcın olsun korkma
Elikkk Guzellik burdan duyduklarim kadarıyla bol hareket et plates topu varsa zıpla perine masajı yapın bide bol bol vajinaya sıcak su tut ısı açılmayı kolaylastiriyormus 41 bekle bi sıkıntı yoksa git kuzum mecbur baslatirlar
Guzellik kbratsn inşallah Canım çok sağol ya peki ne kadar zaman açılma olmassa sezeryan a alıyorlar bir bilgin varmı
[silindi] Benim anneme dua edin lütfen. Çok hasta. Her yeri hortumlar vs. Hamile olduğuma hem seviniyorum hem şaşkınım. Oğlumun olmasını çok istiyor 5 haftalığım anneme diyemedim. Cinsiyeti öğrenmeyi bekliyorum. Ona gidip ‘ANNEEEEE ERKEK TORUNUN OLACAK’ demeyi çok istiyorum. Hamilelerin duaları kabul olur. Lütfen lütfen bana dua edin Rabbim eli ayağı düzgün oğul evladı versin bana. Annemde mutlu olsun😢
Guzellik [silindi] Canım benim annene tez zamanda acil şifalar versin rabbim ve tez zamanda sende cinsiyetini öğrenip erkek dersin inşallah rabbim kalbine göre versin dua ettim inşallah duaları kabul olsun üzülme allah büyük :(