Milaasss Arkadaşlar Doktorum çatı muayenesi yapmıyor beni nst ye gönderdi sancı çıkmadı eğer haftaya kadar doğmazsa suni sancı vereceğiz dedi çok üzüldüm me yapmam lazım sizce ? Bebeğin başı iyice İnmiş dedi hata ultrasonda yüzü görünmedi bile o derece inmiş
Tugcetuncer Milaasss beni bugün muayne etti hiç bişeyim yoktu 38. Haftama girdim muayneden sonra nişanım geldi ve deli gibi sancı çekiyorum sabahı bekliyorum 😢😢😢😢
[silindi] Benim anneme dua edin lütfen. Çok hasta. Her yeri hortumlar vs. Hamile olduğuma hem seviniyorum hem şaşkınım. Oğlumun olmasını çok istiyor 5 haftalığım anneme diyemedim. Cinsiyeti öğrenmeyi bekliyorum. Ona gidip ‘ANNEEEEE ERKEK TORUNUN OLACAK’ demeyi çok istiyorum. Hamilelerin duaları kabul olur. Lütfen lütfen bana dua edin Rabbim eli ayağı düzgün oğul evladı versin bana. Annemde mutlu olsun😢