yagmurunannesii Kızlar bugün Çatı muayenesi yaptı doktorum 36+6 yiz. Öncesinde nst ye girmiştim sancılar vardı biraz biraz. Ne olduysa çatı muayenesinden sonra oldu. Ağrım var sürekli özel bölgemde ve makatımda😣. Karnım her zamankinden taş gibi sepsert oldu. Sanki afedersiniz büyük abdestim varda çıkamıyorum gibi. Ağrım çok. Sanki şeyimde bebeğin eli kolu ayağı çıkacakmış gibi😓Ne yapmalıyım? Yaşayanlar varmı?
Arassinci yagmurunannesii söylediğin ağrılar Doğum belirtileri makat ağrısı genelde Doğum başladığında olur çatı muayenesiyle ilgili olduğunu düşünmüyorum
Sarellamm yagmurunannesii 33 haftalığım ben henüz olmadım ama Doğumdan çok çatı dan korkuyorum olan arkadaşlarda var sordum normalmiş geçiyor dediler
Mavkumvoled yagmurunannesii canim onun cati muanrsiyle alakasi yok bende 35 haftayim ayni sikayetler bmdede var bebegmiz asagi doğum kanalina indigi icin öyle sanko ayak parmaklari hareket ediyor gibi oda herkeste oluyor endiselnme dogumun yakalasiyor oyzuden ole
minikkalpp yagmurunannesii ne kadar erken yapmış çatı muaynesini. Ben 39+5 deyim bugün oldum daha ilk defa
yagmurunannesii Mavkumvoled bilmiyorum anlayamadım gittikçe de ilerliyor ve eve geldiğimden beri 2-3 kere kahverengi lekelenmem oldu, bebek çatıda eline de gelmedi doktorun anlamadım ki ben 😣
yagmurunannesii minikkalpp bizim biraz sıkıntılarımız vardı aslında gebelikte vücut kaşıntısı yaşıyorum normalde 37 Doğumu yaptırıcam demişti şimdi bekleyelim dedi bebeğin kafası çatıda eline gelmeyince, bana da erken gelmişti normalde dediğiniz gibi
Mavkumvoled yagmurunannesii suan bile vaijinada hakeret var benim hic durmuyor bazen agrisi bile olur
[silindi] Benim anneme dua edin lütfen. Çok hasta. Her yeri hortumlar vs. Hamile olduğuma hem seviniyorum hem şaşkınım. Oğlumun olmasını çok istiyor 5 haftalığım anneme diyemedim. Cinsiyeti öğrenmeyi bekliyorum. Ona gidip ‘ANNEEEEE ERKEK TORUNUN OLACAK’ demeyi çok istiyorum. Hamilelerin duaları kabul olur. Lütfen lütfen bana dua edin Rabbim eli ayağı düzgün oğul evladı versin bana. Annemde mutlu olsun😢
Figent [silindi] Allah yardımcın olsun canım çok iyi anlıyorum seni bende yaşadım onu ama senin geç değil insallah kurtulur Rabbim güzel günlerinizi en yakın zamanda gösterir insallah
yagmurunannesii aarzucaa evet kesinlikle sabah erken saatte ilk işim aramak olucak normal bi durum olduğunu düşünmüyorum yoksa bunun hiç yoktu böyle 😕
Anonimane_150 yagmurunannesii size 36+ 6 da yapmışsınız bende 37 de tam olmuştum sizden bir gün sonra bence erken değil. Hatta iki cm acıklıgımın oldugunu ogrenmıştım o gün 😊
yagmurunannesii aarzucaa aradım şimdi yoldayım nst istedi doktorum belki yatış yapabilirim demiş duruma göre 😕