Mihrimahirem Uzay arkadaşım içiyordu bize de tavsiye etti hatta şekeri falan olmamasına rağmen bebeği 1 ay önden gidiyordu ona bağlıyordu, beyin gelişimi için de çok iyiymiş diye okudum
Bebekannesi35 Uzay ben içiyorum süt içemediğim için doktor tavsiye etti. Sütten daha fazla kalsiyum olduğunu söyledi. Hem de sindirim problemlerini gideriyor dedi.
Meeemoom Uzay 3 günde 1 litre bitiriyorum 26.haftamdayım başından beri kefir tüketiyorum. Çok yararlı
Uzay Ben kefir içtigimden beri çok huzurlu uyuyorum stresi resmen yok ediyor ama.bebek icin faydali mi bilemedim
Momymomy41 Ben çok içtim soğuk soğuk hararetimi kesiyor.. Bi zararı olduysa da farkında değilim niye zararlı olsun ki mis gibi kalsiyum deposu
annesadman Bende içiyorum zararı yok diye biliyorum özellikle son zamanlarda içmek süt yapıyormuş diye duymuştum
Uzay oykusss bukadar yararliysa birakma burnunu kapa öyle ic ben içemedigim.seylerde bu teknigi deniyorum yada pipetle ic tadinida almazsin
Meeemoom Uzay ikiz gebeyim. Çok şükür haftayla uyumlu gidiyor o kadar iyi beslenememe rağmen çünkü hala kusmalarım devam ediyor iştahım yok
oykusss Uzay Ah kuşum yumurtayı bile görünce tiksiniyorum. İçebildiğim tek icicek taze sıkılmış meyve suyu , paket olanlarda henüz yasak asitli bütün herşey yasak , kefirinde en son tadı kesilmiş yoğurt gibi geldi oda tiksindirdi🤦
Uzay Modies kefir mayası var ben evde yapiyorum ama migrosta da satiliyor ama meyveli olani tercih etmeyin sade olan daha iyiymis
Modies Uzay bizim de adımız uzay olacak ta çok şaşırdım 🥰 çok ta mutlu oldum adaş olduklarına. Tebrik ederim♥️