Sever Bugün 75 gr şeker yüklemem yapıldı Önceki gün 9 dan sonra birşey yiyip içmiyorsunuz 1. Kan alıyor Ardından hemen sıvı glikoz içirip 1 saat sonra gel diyor ( ben glikoz dan sonra biraz Ateş basması ve bulantı yaşadım ama yanımdaki hanımlara hiçbirşey olmadı kişiye göre değişir abartılacak birşey yokmuş ☺️ ) 2. Glikoz dan tam 1 saat sonra tekrar kan aldı 3. Kanıda 1 saat sonra alıyor ver işlem tamam 👍 Tavsiyeler ;) -Glikozun tadı sprite gibiydi son yudumlar zorladı aç olduğum için yoksa içmesi kolaydı -toz glikoz sakın almayın sağlık bakanlığı kaldırmış kullanılmıyor ama bazı eczaneler elden çıksın diye satıyor kabul edilmedi bende -sizden kaç gr glikoz istendi ise onu alın benden 75 istendi bulamadığım için 50 aldım 2 tane birinin yarısını içer eşitlerim dedim ama kabul edilmedi ordan iyikş varmış kendi verdi bende kendi aldıklarımı hemşireye verdim 😂 -işlemlerin tamamı bitene kadar birşey yiyip içmek yok 3. Kanı verene kadar açlıktan soldum 😃
Ebrukyn Bende yarın yaptırcam şeker yüklemesini bana toz aldırdı 75lik olandan yasak mı onlar şimdi peki orayı anlayamadım canım ya
Sever Ebrukyn doktor özellikle toz al mı dedi çünkü hemşire bunlar kaldırıldı bu olmaz deyip çöpe attırdı
Sever Modies ayni gün çıkıyor canım ama ben bekleyemedin 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman göstercem
minikkurabiyem2019 Yaptırmasak hanımlar ben ilk cocugunda yaptırdım birşey cıkmamıstı ama cok kotu olmustum
Sever Sunadurak evet aç karnına gideceksin ve işlem bitene kadar yiyip içmek yasak ayrıca Birgün önceden akşam 9 dan sonra hiçbirşey yenmicek