Canim sakin stres yapma size kendi hikayemi anlatayim ben esimle evlendim daha kendimize ait evimiz bile yok biz cocuk dusunmuyorduk once ev alalim biraz para biriktirelim oyle yapariz diyorduk bide yurt disinda yasiyorum bebegim olsa yardimci olcak kimsede yok yasadigim yerde komsuluk olsun kaynanalik olsun o tarz aile baglari yok para biriktirip turkiyeye dondügumzde yapariz diye dusundugumuzden korunduk hep evligimizn ustunden 2 ay gecti bnm adet gelmedi tabi duzensizdir falan diye kontrol bile etmedim sonra cubuk aldik hamileyim tabi biz şoklardayiz nasil olur falan korundugumuz halde hemen doktora gitmedik cinsiyetini ogrenmeye gideriz direk dedik bide hastaneler burda cok pahali 4 ay sonrasinda bebegimizi gormeye gittik biz cinsiyet ogrenelim derken doktor dedi üçüz .kocam orda bayiliordu bir yandan sevinc bir yandan nasil bakcaz telasi doguma ailem yanima gelcek daha kaynanam bilmio bilse aldirin derdi esim yabanci ,bunlarda kurtaj dogal ,bakamiyorsan aldir mantigi var neyseki eşim oyle biri degil fakirde olsak tabikide evlatlarimiz herseyimiz dedi işine dort elle sarildi dogumu bekliyorz .hep te diyorum en ummadigimiz zamanlarda evlat sahibi olunuo stres yapmayin ben cok rahat bi insanim erken dogum olsun he turlu riskim var üçüz oldugu icin ama 33.haftaya kadar gelebildim o yuzden stresi cikarin tatil yapin yani cocuk yapmak icin degilde kendizi rahatbirakin evliliiniz tadini cikarin eminm o an kapiniza gelir gercekten kader kismet benm amcamgilinde olmuyordu hicbir tedavi gormediler tam 13 yil sonra oldu cocuklari herseyin zamani var hayatiniza stresi katmayin yeterki insallah hayirli haberleri yakin zamanda duyarsin canim