AsenaD Bugün ben 10+1 oluyorum normal gebelik belirtilerim devam ediyor en son 8+4 de gittim dr bebegin guzel ve hizli gelismis dedi kesen de suyunda gayet guzel dedi. Bebişimin de kollari filan oynamaya baslamis 😄 Sizde durumlar neler ? Birde bundan sonra kac hafta araliklarla dr a gitmeliyim ?