xwprensesannesii 35 ve üstü hamileler doktorum bana 29 haftalıkken 20 günde 1 gelebilirsen iyi olur demişti şimdi 35+3 üm bundan sonra kaç güne ya da haftaya düşürür?
2cocuk2kopek xwprensesannesii canim eger bi problemin yoksa 2 -3 haftada bir cagirir. Ama risk vs bisey varsa her hafta cagirir
Haticeisik Bn 32 haftalıkken gitmiştim 3 hafta sonra gel dedi 35 haftadan sonra haftada bir görmek istiyolar diye biliorum
Tuanam01 Canım riskli gebelik yaşıyorum ve devlet hastanesine gidiyorum 29 hafyadan beri acayip sancılarım vardı her hafta çağırdılar yada acile gittim ağrıdan en son cuma gittim 35 haftaya girdiğim gün yani dr 2 hafta sonra gel dedi tabi sancı kanama su gelmesi gibi bişey olursa hemen gel dedi yani durumuna göre değişiyor sağlıkla kal.