Cerencoskunak Elisaa normal canım 😑 Bn suan 7+6 yım ve hayla da var 😏 gecmek bilmedi inşlh bian once gecer agrılar 🙏
Elisaa Cerencoskunak inşallah inşallah ya ben bu gün doktora gittim hiç bi muayene yapmadın düşük tehlikesidir dedi bende çok korktum
Cerencoskunak Elisaa yani oda olabilir cok yenı oldugu İcin tavsiyem bol bol dinlen ayaklarının altına yastık koy su 3 ay tehlikesi gecene kadar😊
Cerencoskunak Elisaa yani oda olabilir cok yenı oldugu İcin tavsiyem bol bol dinlen ayaklarının altına yastık koy su 3 ay tehlikesi gecene kadar😊