Aye-zcanKlal Bende özelde yaptırdım 45tl idi ense kalınlığı 3mm den az olunca çok büyük ihtimalle sıkıntı olmuyo ama yine de kana bakıyorlar bir şey yoktur inşallah sakin olalım 😊Mümkünse 😊