Gokceboran Sezeryan ile 38+5 2 Mayıs’ta doğumum var tarih bilmek heyecanlıymış 🤔 yakın tarihte Doğumu olanlar heyacanlarımızın paylaşalım🙋🏼♀️ Bu gece uyku yok sanırım
Gzmanne Gokceboran ayyy aynı günnn benimde 2 mayıs sezeryan olucam beni Bi heyecan basıyor valla nasıl olcak cok ağrım olcakmı kime benzicek fln çok merak ediyorm😊💗
umyhfsa Gokceboran yaa maşallah. Ne kadar heyecan vericidir kim bilir 😍bilmekte ayrı bir mutluluk olsa gerek yaa. Inşallah sağlıkla gelir bebisiniz. Burda doğum hikayenizide okuruz fikir ediniriz bizlerde 😊😊
Nerm7n Gokceboran BiZimde artık 37+5 elinde kulağında normal diye ısrar etti doktorum o yüzden tarih belli değil. Ama bende sezeryan olup şu tarih olsun bitsin istedim. Ama doktorum herşeyin gayet normal o yüzden normal yapalım diye ısrar etti caydırdı beni
Gokceboran Gzmanne merhaba gizem hanım çok ağrı olmamıştı ilk gebeliğimde 🙋🏼♀️ Umarım Buda öyle olur sizin için de çok kolay geçsin herkes için🥰insan heyecanlanıyor 😍
Gokceboran umyhfsa tabi muhakkak paylaşırım sizlerle herkes için güzel bir Doğum süreci dilerim... ilk Doğumda yaşadığım bir kaç durum var dı onları sordum bugün doktora...genel anestezi yaptıracağım. İlk Doğumda epudral baya zorlamıştı sonrası çok baş ağrısı olmuştu...o yüzden genel anestezi karar verdim
Gokceboran Haticecinar sizin daha az zaman var....sağlıkla güzel bir Doğum geçirmenizi dilerim....tüm hazırlıklarınız bitti mi?
Haticecinar Gokceboran saolun aynrn ole saatler kaldi kavusmama kizceme evet hersey bitti kızimizi bekliyoruz Allahin izniyle ya sizin ?
Gokceboran Haticecinar bizimde öyle bizimde oğlumuz olacak🥰ufak tefek şeyler kaldı o da hastane süsleri falan onları yarın toparlayacağım.birde hava biranda ısındı çantadaki kalın kıyafetleri değiştirebilirim.
ikramuratyanik Gokceboran 2 mayısta 40+5te suni sancıyla doğumum başlatılacak 😌 Yani umarim yine bi terslik çıkmazsa 😊 Nisan bebeğiydik normalde arkadaş gelmiycem diye tutturunca bizde biraz zorlayalim dedik 😊
Sirrlfehva ikramuratyanik doktorunuz daha fazla beklemekle ilgili bir şeyler dedi mi bizim de yarın tam 40+0 *_*
Haticecinar Gokceboran benimde bir oglum var 6 yasinda simdide kizim oluyor Allahin izniyle yarin sabah kavusucaz kismetse🙏 aynen antalyadayim bende burasıda cok sicak vallahi siz hangi ildesiniz?
Gokceboran Haticecinar benim oğlum 6 yaşında aynı yaş farkları ben istanbuldayım.Dünden beri çok sıcak maalesef zaten cam açık uyuyordum.Kızınız nasıl tepki veriyor.benim. Oğlum çok istekli heyecanlı ama içinde neler yaşıyor bilemem onlarda bebek daha😞 o konuda çok hassas davranıyoruz
Haticecinar Gokceboran yok benim oglumda 6 yasinda. Simdi kizima hamileyim. Valla bende cam acik yattim bugun ilk defa cok yanıyorum. Oglumda cok hycanli sabah kardesim gelcek artik die baya seviniyor insallah kiskanclik v.s olmaz en cokta onu ameliyat kapisinda birakip doguma girmek olucak sanirim..
[silindi] Gokceboran ayy benimde 2mayıs kendi doğum günüm ve kızım denk gelsin isterdim de maalesef daha 8 haftamız var 😂
[silindi] Gokceboran evet 🤗 benim kızımı maalesef denk getiremedik artık bş daha hamile kalırsam planlı kalacam 😂😂
ikramuratyanik Sirrlfehva Gelisimini tamamlamış göründüğü için daha fazla beklemenin anlamsiz olacağını söyledi hatta 42 ye kadar beklermi diye sordum bekleyeceğimizi sanmiyorum sen persembe gunu gel dedi bide ikinci doğumum olacak hayirlisiyla birazda o yüzden beklemiyor heralde 😌