Cilekannesi hiç korkma bende de gelmeye başlamıştı normalmiş 20 haftalık olduk hala devam ediyor ama asla sıkıp sütü sağmamaız gerekiyormuş bebeğin ilk aşısı olurmuş o ilk süt doktorum öyle demişti sıkı sütyen kullanmak gerekirmiş sütü erken gelenler için