Dilan5334 Baharkrmz o zaman büyük beden alın doğumdan çıkar çıkmaz da şişlik inmiyorya, bazıları da doğumdan sonra daha fazla ödem oluyor bikaç gün. En iyisi L alın😊
2cocuk2kopek Baharkrmz Valla burdaki oneriyo gore buyuk boy aldim ve iyiki buyuk boy almisim zaten paketten vikardiginizda anliyosunuz buyuk beden diyor ama kucukk
Bktkzycnyt tazeanneck hayır hiç sıkmadı tam oldu büyük olan sızdırabilir sizin kilonuzda yandan yırtıp çıkarıyorsunuz ama ben sonradan farkettim dikişlerle giy çıkar zor olmuştu siz benim gibi yapmayın sağlıkla doğsun bebeginiz
oglumvebenn Ben de büyük beden almıştım ama şu an 70 kiloyum, orta almadığıma pişmanım, doğuma az kalıcı, sızdırma ihtimaline karşın depend in üzerine ayrıca lohusa kilodu giysek nasıl olur ki?🤨