Ben 29+5 haftalığım. En başından beri Orkide Hanım'a gidiyorum. İlk görüşmede cep numarasını verdi, ben rahatsız etmemek için acil bir durum olmadığı sürece msj atıyorum gün içerisinde cevap veriyor. Sakin, bilgili bir doktor. Annem kardeşimi doğururken sezeryanını Orkide Hanım yapmıştı 98 yılında. Deneyimli bir doktor. Gece doğuma giriyor mu bilmiyorum o konuyu hiç konuşmadım.