Kcmr22 Bugün ilk nts girdim herşey yolunda güzel çıktı pozisyon olarak makat şuanda dedi ama döner daha vakti var dendi🙄 endişeliyim sezaryandan korkuyoruuummm bu aarada prensesimin kilosu 2,100gram çok güzel dedi doktor peki sizin bebişler ne durumda 🥰
ceco Kcmr22 33+3 üz bizde oğlum ile makat pozisyonunda bizimki de nst ye hiç girmedim erken değil mi sence 😰🤔 bayram da Doğum sezaryan olursa dedi ama dönerse normal olursa Mayıs sonu gelebilir duracak gibi değil dedi 😂😂😂
Guzel_ailem Kcmr22 pazar günü 34hafta yani tam 8aylık olacağız. Bu arada aynıyız bende 33+2haftalığım.. 2.200gr benim bebeğim.de boyuda 43cm😊bizimkide baş aşağı
hunilimom Kcmr22 bende 31 den beri makat duruş bende gecen hafta girdim nst ya doktor 36 ya kadar kendi döner dedi şuan 35 im bekliyorum bakalım
Kcmr22 ceco sol tarafa çok toplanıyor bebeğim, doktor ultrasonda bakarkende aynısı olunca nts istedi bi tarafa toplandıgı için çok geriliyor ama doktor hiçbi sorun yok deyip gönderdi 15nde tekrar çağırdı
Mecvll Guzel_ailem bende 32+4truim pazartesi randövüm vardı doktorum bebek doğum pozisyonuna geçmiş dedi başı aşşağıda sizce erken doğum olurmu yada bebek pozisyon değiştiririm mi
Srfn11 Kcmr22 Yok yok kiz doguma tesvik etmezki merdiven inip cikmak gun icinde iki kez in cik yani 😂 btun gun merdiven inip cikmican kuzum😀 bende 33+5 im merdiven inip ciktim 27. Haftadan beri asagida kafasi 👍🏼🥰
Srfn11 Kcmr22 doner dha var zmnin korkma en hareketli zmnlari smdi harekete baslamazsan donduremezsin
Emelmns Kcmr22 bizde 32 haftada gittik pazartesi günü kızımda 2 kg makat geliş daha dönememiş 1 ay süresi var dönmesi için döner dedi dr bakalım hayırlısı inşallah döner
Guzel_ailem Mecvll doğum pozusyonunumu almış.. Baş aşağı olması sıkıntı değil.. Önemli olan kanala girmeksin.. Döner yani
Kcmr22 Mecvll baş aşağı oldugunu sen anlayabiliyor musun yani farklı gelen ağrrı sancı değişiklik oluyor mu 🤔 hareketlerini hissederken farklılık falan