Nerm7n sanırım 3. müz aynıyız 😉 37+5 bugün itibariyle 🙏
İlk 20 hafta çok kötü bir hamilelik geçirdim mide bulantısı kusma halsizlik derken 20 den sonra hamileliğimin balayına çok şükür geçmiştim
Gezdim , deli gbi temizlik yaptım
Kızım sağlıkla büyüdü
O büyüdükçe bende daha enerjik oldum ayrıca sadece 9 kilo aldım
Çok hareketli dönem geçirdim ve daha 2 haftaya kadar arabamı da kullanıyordum
35 den sonra herkes göbeğin düşmüş sen doğurursun ağzın burnun şişmiş falan demeye bir başladılar psikolojik olarak çöktüm gezme arabaya binme hareket etme sürekli bi salak saçma muhabbetler duymaya başladım
Ee tabi haliyle kendimi biraz da olsa dinlenmeye aldım . Tabi alıyorsun ama Doğum ne zaman soruları da hergün seni mutlaka buluyor doğmadı mı ne zaman doğacak falan filan 🙄🙅♀️
Allah ne zaman gelsin derse bunu bu kadar sormakta gerek var mı 🙅♀️ Onu da anlamış değilim 🙄 neyse
Yaklaşık 20. Haftadan beridir de Duru kızımın eşyalarıyla uğraşıyorum
Odası kıyafeti baby shower hazırlıkları derken hediyelerle şimdiden dolduk taştık
1 ay oldu valizimiz arabada ne olur ne olmaz diye 🥴
Bugün kontrolümüz var Sezeryan olacağım bakalım doktorum gün verecek mi ? Çok da korkuyorum aslında
Ama bir o kadar da nefes sıkıntısı yaşadıkça hadi geçsin bir an önce diyorum görmediğim dokunamadığım ama bir o kadar sanki yıllarca görmediğim evladımı bekliyor gibiyim
Çok özledim can parçamı allah hayırlı haberler almayı nasip etsin bize 🙏
Uzun oldu ama sabah sabah gayet iyiyim galiba kızlar 🥰🥰